Forum Forum cz│onkˇw i sympatykˇw Jacht Klubu Ostrowiec Strona G│ˇwna Forum cz│onkˇw i sympatykˇw Jacht Klubu Ostrowiec
Forum cz│onkˇw i sympatykˇw Jacht Klubu Ostrowiec
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Czy chodzicie do kosmetyczki tutaj?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum cz│onkˇw i sympatykˇw Jacht Klubu Ostrowiec Strona G│ˇwna -> NOWY ADRES STRONY!!!!!!!!!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 17:35, 10 Kwi 2014    Temat postu: Czy chodzicie do kosmetyczki tutaj?

jestem w szoku bo nie czuje głodu ...
[link widoczny dla zalogowanych]
CO o tym myslicie????????????????????????????? Zdr├│wko najwazniejsze.
Ja we Wloszech zyje od 7 lat i mam prace zgodna z swyksztalceniem (Ekonomia).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
niektóre rozmiarów były dobre z 4-5mmodeli j

MO┼╗E UDA SI─ś CO┼Ü \WYWALCZY─ć\! [link widoczny dla zalogowanych] BY┼ü WSPANIA┼üY
Co dzisiaj porabiacie? Ale moja mama kiedy┼Ť mia┼éa raka piersi i kaza┼éa mi bra─ç taki tabletki -wiesio┼éek- jak posz┼éam za tydzie┼ä do kontroli to Ca 125 spad┼éo. Wyplu┼éem gaz─Ö po p├│┼égodzinie od zabiegu, wzi─ů┼éem ketanol i ta pierwsza noc (bo rwanie by┼éo wieczorem) jako┼Ť przesz┼éa. Lubi─Ö herbaty. chcialam wydluzyc i zagescic wlosy,obecnie siegaja nieco poza ramiona i szczerze mowiac nie sa zbyt geste,czy ktos moze mi doradzic jaki sposob jest najlepszy?(slyszalam ze jest kilka) i ile mniej wiecej moze kosztowac taki zabieg?dodam jeszcze ze chcialabym aby byly sporo dluzsze,prawie do pasa.Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
ja zdecydowalam sie na kosmetyczke, sama moglabym sie pomalowac, ale to na pewno nie bedzie to samo. Okres skończy mi się 4 lipca i czy mogę następnych pięć tabl aplikować 5 dni po okresie czy koniecznie od razu po? to jest bardzo ważne przy zabiegach itp.pozdro!!!!!!!!! Uwielbiam to ciwczyć, chociaż przy 2 serii wymiękkam, ale robię dlej Operacja przeprowadzona w znieczuleniu ogólnym. Ja próbuję zrzucic oponke z brzucha. POZDRAWIAM WSZYTKICH
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dostałam również listę rzeczy do spakowania i w sumie tyle...
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale nie m├│wi─Ö, ┼╝e nic si─Ö nie dzieje, w ko┼äcu po tej ci─ů┼╝y, abstynencja a┼╝ do menopauzy
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie masz wizyty na 25, wtedy gdy Oktavka przyje┼╝dza? i dlaczego tak wiele os├│b dopada taki stan ?
towary s─ů bardzo niesprzedawalne mniej wi─Öcej 50% z nich.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Systematycznie przychodza do mnie wpisy KAFETERIIA , czytam je wszystkie ale nie udzielałem sie na Forum

z gory dzieki [link widoczny dla zalogowanych] B├│l jest nadal silny - bior─Ö 2 ibupromy max co 3 godziny, dodatkowo wspieram si─Ö Antidolem 15
wszystko jest w jak najlepszym porzadeczku ajak u ciebie faneczko mam andzieje ze tez ok Nigdy tabletki czy proszki typu Alli, Lida, Linea i itp. jej piosenki mi osobi┼Ťcie nie przypad┼éy do gustu :/ takie...tandetne...G┼éos ma jednak ┼Ťliczny Wiem, ┼╝e przesz┼éa kilka operacji plastycznych (ostatnio chyba ust), ale i tak nie zmienia to mojego zdania o niej, ┼╝e jest ┼Ťliczn─ů kobiet─ů. [link widoczny dla zalogowanych] i.php Lokalizacja jest taka sobie, bo trzeba zap┼éaci─ç za parkowanie, ale warto ! [link widoczny dla zalogowanych]
bardzo mi na niej zale┼╝y dzi─Öki za jakiekolwiek tropy Bella z jakiego jestes wojew├│dztwa i jesli moge zapytac jaki wiek? 1 mm na dob─Ö poprzez 4 obroty czyli w jednym momencie 1 obr├│t mierz─ůcy 0.25mm nie jest na tyle duzy by┼Ťmy mogli poczu─ç cokolwiek, nie raz robi┼éam to z konkretnym skupiniem probujac wychwyci─ç jakie kolwiek odczucia i nic, chocia┼╝by na sk├│rze.. czy ta gruszke gleboko trzeba wlozyc do tylka? 4. Popieram w 100% @ spodziewam si─Ö w weekend najbli┼╝szy..oby nie przysz┼éa
[link widoczny dla zalogowanych]
Kapusta
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

najbardziej podoba mi sie to, ┼╝e pokazuje procentowo zawarto┼Ť─ç tkanki t┼éuszczowej przycisk BODY FAT
[link widoczny dla zalogowanych]
Byla to jedyna fryzjerka,ktora potrafila sie zajac moimi wlosami...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ju┼╝ lepiej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

m├│j opis dzisiejszego dnia jest wy┼╝ej, narazie nie chce mi si─Ö spa─ç. [link widoczny dla zalogowanych] mam to samo zdanie na temat warunkow i lekarzy co mientuska,przynajmniej traktuja cie po ludzku a nie tasmowo bo to ich praca.
pozdrawiam Z kolei nie by┼éo sytuacji, gdy jak w tym temacie czu┼éa, nie post─ůpi┼éa ze mn─ů fair ,to chcia┼éa mi to jako┼Ť wynagrodzi─ç - Wspania┼ée Partnerstwo - no nie ? Ale ogolnie mnie poddali narkozie, tak┼╝e ca┼é─ů operacja trwa┼éa, kiedy ja spa┼éam i nic nie czu┼éam. Ja biore L po ┼Ťniadaniu razem z tabletkami na cellulitis-cellasene (biore drugie op. OCZYSZCZENIE KEFIREM [link widoczny dla zalogowanych]
Wtedy ide do lazienki puszczam goraca wode,rece pod kran i b├│l na chwile ustaje,ale co z tego jak po wytarciu r─ůk b├│l wraca.Mam jeszcze jeden spos├│b na pozbycie si─Ö (chwilowe bo chwilowe)b├│lu r─ůk podczas nocy mianowicie kiedy bardziej boli lewa reka nale┼╝y polo┼╝yc si─Ö na brzuchu prawa r─Öka le┼╝y wzdl├│┼╝ tulowia wewnetrzn─ů cz─Ö┼Ťcia dloni skierowanej ku g├│rze a druga bol─ůc─ů opuszczamy w dol w kierunku podlogi,w├│wczas krew splywa w kierunku dloni i po chwili b├│l i dretwienie lewej r─Öki przechodzi. Nast─Öpnego dnia rano ju┼╝ by┼éy┼Ťmy tak silne, ┼╝e spacerowa┼éy┼Ťmy sobie w┼éa┼Ťciwie bez ogranicze┼ä. Ja mog─Ö ci poleci─ç bardzo dobr─ů wiza┼╝ystk─Ö i wspania┼é─ů kobiet─Ö, tu [link widoczny dla zalogowanych] jest salon tej Pani. [link widoczny dla zalogowanych] lba.html ile mia┼éa w sercu tesknoty jakby┼Ť nie mog┼éa wej┼Ť─ç na t─Ö stron─Ö, to nie klikaj na link, tylko go skopiuj do paska adresowego mniw denerwuje wodecki i tyszkiewicz- straszne lizusy..nie wiem co oni w tej Aleksandrze Kwasniewskiej widza..ale podliz na maxsa...a czasmi mowia na temat i od rzeczy...
tez jestem ciekawa
PRZESTROGA!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzidzie
[link widoczny dla zalogowanych]

chyba tak zrobi─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
Maj─ů dobre materia┼éy - moje w┼éosy nigdy nie by┼éy tak l┼Ťni─ůce (a robi─Ö baleja┼╝). witam wszystkich...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

n├│┼╝ si─Ö w kieszeniu otwiera naprawde. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
odsy┼éka stanik├│w nie kosztuje maj─ůtku (ubra┼ä tak, wi─Öc nie kupuj─Ö). sie podobalo, jak kiedys chciala kwiaty wyrzucic z wazonu i zamiast je normalnie (jak wiekszosc chyba) wyciagnac i wyrzucic, to ona przechylila caly wazon nad smietnikiem i kwiaty polecialy a wraz z nimi woda. Dla mnie najpi─Ökniejsza by┼éa Anna Dymna za m┼éodu PRL Bardzo zawiod┼éam si─Ö na fryzjerze Okuniewskim z salonu VICI. [link widoczny dla zalogowanych]
Wkleilam tylko artykul ze strony samo zdrowie gdzie pisza o pielegnacji ciala na glodowce ,moze ktos bedzie z jakiejs rady chcial skorzystac. By┼éam w szpitalu na operacji i wycieli. CZEGO WY ┼ÜI─ś BOICIE ! koniec. Masa┼╝ zwi─Öksza ukrwienie a co za tym idzie rozgrzewa- czyli mo┼╝e doj┼Ť─ç do tego ┼╝e przez godzink─Ö po masa┼╝u b─Ödzie ok, ale potem ze wzgl─Ödu na obrz─Ök powstaj─ůcy przez zwi─Ökszone ukrwienie ucisk a co za tym idzie b├│l- zwi─Öksza si─Ö. Dodatki do sa┼éatek: W nast─Öpnych tygodniach dodawa┼éam 100 step├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
do 3MO
[link widoczny dla zalogowanych]
Pom├│┼╝cie i piszcie czy macie jakiego┼Ť sprawdzonego chirurga plastyka w warszawie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Marz─Ö o zakupach w normalnych sklepach i co r├│wnie┼╝ wa┼╝ne w normalnych cenach.Dlaczego za buty r.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum cz│onkˇw i sympatykˇw Jacht Klubu Ostrowiec Strona G│ˇwna -> NOWY ADRES STRONY!!!!!!!!! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin